Thursday, April 9, 2015

What's in my Bag?


 

You might think 'what's so interesting about the contents of someone's bag?'
Or maybe you're here because your curious what I carry always carry with me everywhere I go?

I've just realised that everything I carry with me are in some way favorites of mine. And what you always carry with you, tells a lot about who you are.
That's exactly the reason why I like to take a peak into someone elses bag.

So today I'm giving you a peak inside mine with all the products I love.


What's inside:
- My wallet. It's made from dark brown leather and it still looks great. I think I've had this one for more than 5 years now. The only downside is that coins tend to slip out when I open the zipper...
- I hardly ever leave the house without handcream. I'm a true addict, I admit it. My favorite is the one from Nivea with macadamia in it. So soft!
- Another must is my lipbalm, especially in the winter. I always use Labello Hydro Care, because it's always soft and easy to apply.
- A girl with long hair always carries an elastic hairband with her.
- And without glass wipes I wouldn't see a thing after a while.
- My mobile phone, where would I be without it. Not that I'm glued to my phone, but without it I feel a bit lost.
- Ah, yes. Notebooks. You've read it a few weeks ago: I collect them and always have a few in use. I always have a small notebook with me to scribble down to do-lists or ideas.
- And what's the use of a notebook without a pen? So I always carry a pen with me, preferably my favorite pens from HEMA.

And for those who wonder where I got that nice bag? I bought it at the Camden Lock Markets in London, but you can find these kind of bags in many places these days.

What's in your bag? What do you always take with you when you go outside?

___________________________________________________

Misschien denk je wel: wat is er zo interessant aan de inhoud van iemands tas?
Of misschien ben je hier omdat je nieuwsgierig bent naar wat ik altijd me me meeneem?

Ik realiseerde me pas dat alles wat ik met me meeneem op een bepaalde manier mijn favorieten zijn. En wat je altijd met je meeneemt, zegt denk ik best veel over wie je bent.
Dat is ook precies de reden waarom ik het leuk vind om te zien wat er in andermans tas zit.

Dus vandaag krijg je een kijkje in de mijne met alle producten waar ik zo van houd.

What's inside:
- Mijn portemonnee. Hij is gemaakt van donkerbruin leer en hij zit er nog super mooi uit. Ik denk dat ik deze al meer dan vijf jaar gebruik nu. Het enige nadeel eraan is dat er nog wel eens muntje uit willen rollen als ik de rits open doe...
- Ik ga bijna nooit het huis uit zonder handcreme. Ik ben echt verslaafd, ik geef het toe. Mijn favoriete handcreme is die van Nivea met macadamia erin. Heerlijk zacht!
- Een andere must have is mijn lippenbalsem, vooral in de winter. Ik gebruik altijd Labello Hydro Care, omdat die altijd zacht is en makkelijk aan te brengen.
- Een meisje met lang haar neemt altijd een haarelastiekje mee.
- En zonder mijn brillenpoetsdoekjes zou ik na een tijdje niks meer kunnen zien.
- Mijn mobiele telefoon, waar zou ik zijn zonder. Niet dat ik aan m'n telefoon vast zit gelijmd, maar zonder voel ik me toch een beetje verloren.
- Ah, ja. Notitieboekjes. Zoals je een paar weken geleden hebt kunnen lezen, verzamel ik ze en heb ik er altijd een paar in gebruik. In mijn tas neem ik altijd een klein boekje mee om to do-lijstjes of ideeen op te schrijven.
- En wat heb je aan een notitieboekje zonder pen? Ik neem dus altijd een paar pennen mee, het liefst m'n favoriete pennen van de HEMA.

En mocht je het willen weten: de tas heb ik gekocht bij de Camden Lock Markets in Londen, maar dit soort tassen kun je tegenwoordig op veel plekken vinden.

Wat zit er in jouw tas? Wat neem jij altijd mee als je de deur uit gaat?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover