Friday, April 19, 2013

Day 201: Picture Perfect


Today I've been packing my bags.
Not for a holiday, but for a training weekend with the showband.
After eating a quick pizza, I'm about to leave for a tough weekend but also a fun one.
Unfortunately I won't be able to post tomorrows Picture Perfect, so I'll add that to the one from Sunday. See you then!

___________________________________________________________________

Vandaag heb ik m'n weekendtas ingepakt.
Niet voor een vakantie, maar voor het trainingsweekend van de showband.
Na het eten van een snelle pizza, ben ik nu bijna klaar voor een pittig weekend maar ook een heel gezellig weekend.
Helaas kan ik morgen niet de foto voor Picture Perfect posten, dus die voeg ik toe bij die van zondag. Ik zie je dan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover