Thursday, September 19, 2013

Day 354: Picture Perfect


It's been a special day today.
I woke up at 5 o'clock to take the train just before six and travel all the way to the north of Holland. To Schiermonnikoog, the island where my JCLN products were already displayed for 5 days.
It is really special to see your products in a store with other shops for the first time, it looked lovely!
I've been helping out there and managed the shop on my own for 3 hours. It was scary at first, but it's was a nice experience and teaches you things you didn't known before. And I've met some lovely Etsians, which was really great.
I had a little bit of time left to discover the area a bit and just walking around there totally calms you. I really want to get back there for a few days sometime.
In the meanwhile I'm already halfway back home, where I'll be diving into my bed after a long and fun day.

_________________________________________________________

Het was een speciale dag vandaag.
Ik stond om 5 uur op om net voor zessen de trein te nemen naar het hoge noorden.
Naar Schiermonnikook, het eiland waar mijn JCLN producten al 5 dagen te bewonderen waren.
Het is heel bijzonder om je eigen producten voor het eerst in een fysieke winkel te zien met andere shops. En het zag er erg leuk en knus uit!
Ik heb daar wat geholpen en heb de shop 3 uur alleen gerund. In het begin best spannend, maar het was een leuke ervaring en het heeft me een hoop geleerd. En ik heb een paar leuke Etsians ontmoet, erg leuk!
Ik had ook nog wat tijd om de omgeving te bekijken en door alleen al wat rond te lopen kom je volledig tot rust. Ik wil er echt een keer een paar dagen vertoeven.
Inmiddels ben ik alweer een aardig eind op weg naar huis, waar ik lekker m'n bed in duik na een lange en leuke dag.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover