Monday, February 21, 2011

From home, traveling the world and back home



Since a few weeks I make part of a Moleskine exchange group. Every groupmember has a Japanese Moleskine, which has pages in accordeon shape. I start my own book with a drawing, after that I send it to the next groupmember. He or she will also make an entry in my book, according to the theme and send it forward to the next member.
The theme I've set is: from home, traveling the world and back home.
In May we will start, then I'll make my first contribution to someone elses book. I'm realy excited! I think that in this way I can develop my drawing skills and to be inspired by the contributions from the other members.
We have a blog from which we coordinate the exchange and where we will post our contributions. We are group 51, Moly_x_51.
You'll probably see and read much more about this project on this blog.
____________________________________________

Sinds kort maak ik deel uit van een Moleskine exchange groep. Elk groepslid heeft een Japanese moleskine, hierin zitten bladzijden in accordeon vorm. Ik begin zelf in mijn boekje met een tekening, daarna stuur ik 'm naar het volgende groepslid en die tekent er ook wat in aan de hand van het thema. Dit groepslid stuurt mijn boekje naar een ander groepslid, enz....
Het thema dat ik voor dit boekje heb bedacht is: from home, traveling the world and back home. Van huis uit, de wereld bereizen en weer terug naar huis.
In mei beginnen we, dan zal ik mijn eerste bijdrage leven aan het boek van een ander. Ik heb er enorm zin in. Ik denk dat ik op deze manier lekker bezig kan zijn met het ontwikkelen van mijn tekenvaardigheden en dat ik veel inspiratie mag opdoen van de bijdragen van andere groepsleden.
We hebben een blog vanwaar we de uitwisseling coordineren en onze bijdragen gaan posten. Wij zijn groep 51, Moly_x_51.
Jullie zullen vast nog meer hiervan horen op deze blog.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover