Monday, June 3, 2013

Day 246: Picture Perfect


Last week Thursday I was in Utrecht and I visited the Flying Tiger store. It's originally from Denmark, but now has stores all Europe (and in Japan). I had heard great stories about it and it really sounded like a store for me.
And it was! They have so many great stuff, I could've bought almost all of the products they sell.
But I restricted myself and only got a few things, among which a glass jar which I filled with 2 colors of beads. And that for only 3 euro's, I love it!

____________________________________________________________________

Afgelopen donderdag was ik in Utrecht en ik ben even naar de winkel Flying Tiger geweest. Dit is een winkelketen uit Denemarken, maar heeft inmiddels winkels in heel europa (en in Japan). Ik had er al leuke verhalen over gehoord en het klonk als echt een winkel voor mij.
En dat klopt! Ze hebben zoveel leuke spulletjes, ik had bijna de hele winkel leeg willen kopen.
Maar ik heb mezelf ingehouden en heb een paar leuke dingetjes gekocht, waaronder een glazen potje dat ik vulde met 2 kleuren kraaltjes. En dat voor maar 3 euro, leuk hè!?!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover