Friday, August 23, 2013

Why don't you just try and see where you end up? (+ free printable!)


This is a quote that I apply in my own life many times, so I made a colourful printable with it.
It's a piece of text from Coldplay's 'Fix You', a great song. And this line helps me to do the things that scare me, but that I haven't tried any time before.
It's because of this quote that I went to London all on my own. I was scared and nervous when I was on my way to there, thinking 'what am I getting myself into'. But just because you're scared, it doesn't mean you have a clear view of what it really is. Doing this vacation all alone helped me grow and I really enjoyed it, I wouldn't want to miss it for the world.
Being scared or nervous shouldn't be a reason to not do something. It should be a reason to just try and see for yourself how it feels, how you react to it, where you end up. Good luck!

You can download the picture & quote here. Print it & hang it somewhere you see it often and it will help you remind to try things you've never done before.
Did you like this blog post? Then join the free JCLN Newsletter and never miss out on anything!

________________________________________________________________

Dit is een quote die ik regelmatig toepas in mijn eigen leven, dus ik heb er een kleurrijke printable bij gemaakt.
Het is een stukje tekst uit het nummer 'Fix You' van Coldplay, prachtig nummer. En dit zinnetje heeft mij al vaak geholpen om dingen te doen die ik wel graag wil, maar die ik eng vind.
Het is ook door deze quote dat ik alleen naar Londen ben geweest. Ik vond het eng en was nerveus toen ik onderweg was naar de stad, ik dacht bij mezelf 'waar ben ik aan begonnen'. Maar dat je iets eng vindt om te doen, betekent niet dat je een goed beeld hebt van wat het werkelijk inhoudt. Juist deze vakantie heeft  mij helpen groeien en ik heb er enorm van genoten. Ik had het voor geen goud willen missen.
Ergens bang voor zijn of nerveus zijn, moet geen reden zijn om iets niet te doen. Het zou juist een reden moeten zijn om het gewoon eens te proberen en dan te zien hoe het voor jou voelt, hoe je erop reageert, waar je eindigt. Succes!

Je kunt de foto & quote hier downloaden. Print 'm uit & hang 'm ergens waar je hem vaak ziet en hij zal je helpen onthouden dat je nieuwe dingen gewoon moet proberen.
Vind je deze blogpost leuk? Schrijf je dan nu in voor de gratis JCLN nieuwsbrief en je hoeft nooit meer wat te missen!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover