Monday, September 30, 2013

Day 365: Picture Perfect


And here it is, the last picture for this 365 day project. The last Picture Perfect!
It's a bit of a weird feeling, I can't imagine I won't be doing this tomorrow. Or at least, not for this project. There's a big chance I'll get hooked on Instagram.
Anyways, just before going to school today I took a walk in a park and saw all those lovely colored leaves. Gorgeous! Autumn is here, time for candles and warm chocolate!

Thanks everybody for watching, reading and following this project. I really enjoyed it and it learned me to see the world from a different angle.

_____________________________________________________________________

En hier is 'ie dan, de laatste foto voor dit 365 dagen project. De laatste Picture Perfect!
Het is een beetje een vreemd gevoel, ik kan me nog niet goed voorstellen dat ik dit morgen niet meer doe. Of in ieder geval niet voor dit project. Er is een grote kans dat ik verslingerd zal raken aan Instagram.
Maar goed, voordat ik vandaag naar school ging heb ik een wandelingetje gemaakt in een park en zag al die gekleurde blaadjes. Prachtig! De herfst is er weer, tijd voor kaarsjes en warme chocolademelk!

Iedereen bedankt voor het kijken, lezen en volgen van dit project. Ik heb er erg van genoten en het leerde mij om vanuit een andere hoek naar de wereld te kijken.

2 comments:

Sas said...

Mooie herfst foto!

Jacolien said...

Dankjewel.
Ik vind die kleuren in de herfst ook altijd prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover