Friday, November 22, 2013

On the move


Last week I got good news.
I've been accepted for a studentroom in Utrecht!
So there's a lot of organizing & packing going on in my house. It's a big big mess, even worse than usual. :)
Yesterday I went to pick paintcolours with my mom. I wanted to go for a blue-greenish colour, which one would you choose.
And I couldn't resist, I had to take all the bright colours. Love it!

 
 
__________________________________________________________________________
 
Afgelopen week kreeg ik goed nieuws.
Ik ben gekozen na een hospiteeravond in Utrecht! Ik heb een studentenkamer!
Dus er is nu een hoop om te regelen & in te pakken. M'n huis is een grote puinzooi, nog erger dan normaal. :)
Gisteren ben ik naar de bouwmarkt geweest om een kleurtje verf uit te zoeken met m'n moeder. Ik wilde een blauw-groene kleur, welke zou jij kiezen?
En ik kon het niet laten, ik moest sampletjes meenemen van alle fellekleurtjes. Leuk!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover