Friday, November 11, 2011

My 1st wallpainting


After all the constructions in my house it was definetly time for vacation (by now already a month ago). In the beginning I did a lot of cleaning up. After that I had a small holiday of 4 days in North Germany with a friend.
When I came back, I started the fun part after the renovation. I painted a wall in a nice color of brown. I realy liked it, but my creative fingers wanted to do more with it.
I wanted to make a modern drawing of a tree in a circle and paint it in one of my favorite colours: bright green. It took me 4 days to make it, but after all I'm very happy with the result. And if people see it and think that it's a wall sticker, my confidence grows that I can draw some nice stuff.
____________________________________________

Na de verbouwing thuis was ´t hoog tijd voor vakantie (inmiddels alweer een maand geleden). Er moest een hoop opgeruimd en schoongemaakt worden. Daarna ben ik 4 dagen op vakantie gegaan naar noord Duitsland met een vriendin.
Toen ik weer thuis was, kon ik aan het leuke deel beginnen. Ik heb een muur in de slaapkamer in een mooi kleurtje bruin geschilderd. Ik vond 'm hartstikke mooi, maar mijn creatieve vingers wilden daar wat meer mee.
Ik wilde er een moderne tekening van een boom in een cirkel op schilderen in één van m´n favoriete kleuren, knalgroen. Ik ben er 4 dagen mee bezig geweest, maar ik ben uiteindelijk zeer tevreden met ´t resultaat. En als mensen dan denken dat ´t een muursticker is, groeit het vertrouwen in mij dat ik toch best leuk kan tekenen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover