Saturday, January 28, 2012

A creative start of 2012

I started this year with a few creative thing´s I made.
The first weeks I´ve been working on some drawings, not quite amazing but it was a good practice.
A lyrics-inspired drawing

The outside of a notebook I designed myself

I still have some ideas of what I want to draw, but the last week I haven't taken time to do so.
Why? Because a little more than a week ago I've attented the 'knitting-party' from my neighbour. We gathered with a few women and knitted and talked together. I found myself knitting for the first time since about 8 years or so and I got totally addicted to it.
I started off with making a little case for my iPod Shuffle and after that I made a case for my phone. I'm quite happy with how it turned out, it's not perfect... But aren't we all?
I'm not really someone to start knitting a long scarf or something, so I thought to make more phonecases and see if there's people who would buy it from me. I've put it online today and hope for people to like it! It would be wonderfull if I could keep knitting little projects and make other people happy with my creations. Here are some pics.





And after these, I finally started working on assembling the Flow 366-days calander. I've made a little box to put the cards in and decorated it. I made sure that 2012 will become a 'warm-coated' year. At least, I hope so.


____________________________________________

Ik ben dit jaar goed begonnen met het maken van een aantal creatieve dingen.
De eerste weken heb ik gewerkt aan een aantal tekeningen, niet zo geweldig maar 't was een goede oefening.

Een lyrics-geïnspireerde tekening

De buitenkant van een notitieboekje dat ik zelf ontworpen heb
Ik heb nog steeds een aantal ideeën die ik wil tekenen, maar de laatste week heb ik daar niet de tijd voor genomen.
Waarom? Omdat ik een week geleden bij een 'brei-party' ben geweest van m'n buurvrouw. We kwamen samen met een paar vrouwen en hebben gezellig gebreid en gekletst. Daar heb ik voor 't eerst sinds een jaar of 8 weer gebreid en ik ben behoorlijk verslaafd geraakt.
Ik ben begonnen met het maken van een hoesje voor m'n iPod Shuffle en m'n telefoon. Ik ben er best trots op, al zijn ze niet perfect... Maar dat is niemand, toch?
Ik ben niet echt iemand om een lange sjaal te breien, dus ik had bedacht om een aantal telefoonhoesjes te maken en te kijken of mensen die wilden kopen van mij. Ik heb ze vandaag online gezet en hoop dat mensen 't leuk vinden! 'T zou geweldig zijn als ik m'n kleine projectjes kan blijven breien en daar anderen blij mee kan maken. Hier een paar foto's.



En na bovenstaande heb ik eindelijk te tijd genomen om de Flow 366-dagen kalender in elkaar te zetten. Ik heb een klein doosje gemaakt om de kaartjes in te doen en het doosje gedocoreerd. Ik heb ervoor gezorgd dat 2012 een 'warmgekleed' jaar wordt. Dat hoop ik tenminste.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover