Friday, July 27, 2012

Collage it up!


Today I've finally finished on a project I started about a year ago!
Before this glue-it-on make-over, these were plain looking cardboard boxes from Ikea.
They're very useful, but quite boring.
So I took a huge pile of magazines and cut out everything I like and that was blue or green. After that I glued all on the boxes and this is how they turned out.




Do you also like ripping a magazine apart and making collages?

___________________________________



Vandaag heb ik eindelijk een projectje afgemaakt dat ik al een jaar geleden begonnen ben.
Voor de collage-make-over waren dit simpele kartonnen dozen van de Ikea.
Erg handig in het gebruik, maar best wel saai.
Dus ik ben gaan zitten met een hele berg tijdschriften en heb alles eruit gehaald wat ik leuk vond èn blauw of groen was. Vervolgens heb ik alles op de dozen gelijmd en dit is het resultaat.



Vind jij het ook zo leuk om tijdschriften door te bladeren, plaatjes te zoeken en er collages mee te maken?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover