Tuesday, February 12, 2013

Day 135: Picture Perfect


Last week I won this poster from Flow Magazine! It's a print from a drawing by Bonnie Dain and I absolutely love it. Thank you Flow!
What makes life simple? To me that is enjoying the little things. For example, like it says on the poster, Splashing in puddles with your favorite boots. My puddle to splash in, is going to bed early and read a book. Or buy a nice showergel and take a long hot shower. Or nailpolish, I love polishing my nails!
There are so many little things in life that can make you enjoy this life much much better, when you realise them. Think of things you enjoy, small stuff that make your heart glow. Now go and do exactly that. Happy enjoying!


______________________________________________________________________

Afgelopen week won ik deze poster van Flow Magazine. Het is een print van een tekening van Bonnie Dain en ik vind hem erg leuk. Dankjewel Flow!
Wat maakt het leven simpel? Voor mij is dat genieten van de kleine dingen. Bijvoorbeeld, zoals op de poster staat, stampen in plassen met je favoriete laarzen. Mijn plas om in te stampen, is vroeg naar bed gaan met een boek. Of lekkere showergel kopen en lekker lang douchen. Of nagellak, ik hou van m'n nagels lakken!
Er zijn zoveel kleine dingen in het leven waar je van kunt genieten, als je het je maar realiseert. Denk eens aan iets waar jij van geniet, kleine dingen die je hart doen gloeien. Nou, ga dat maar 'ns doen. Gelukkig genieten!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover