Monday, February 25, 2013

Day 148: Picture Perfect


Last week I've bought this little wooden square with a text which, I think, really fits me and my life.
It's a reminder that tells me that I am the one who can make myself happy. I can decide myself to do things that I like and that make me enjoy life.

________________________________________________________________

Afgelopen week heb ik dit kleine houten vierkantje gekocht met een tekst die, denk ik, past bij mij en mijn leven.
Het is een herinnering die mij vertelt dat ik het zelf ben die mijzelf gelukkig en blij kan maken. Ik kan zelf beslissen welke dingen ik doe die ik leuk vind en die mij laten genieten van het leven.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover