Monday, March 18, 2013

Day 169: Picture Perfect


I took a free afternoon today and after some cleaning and blogging, I've started to draw a bit again.
That's been a really long time ago, I think more than a year.
I still need to find some confidence in my own drawing, but I kinda like how it turned out.
What do you think? Let me know in the comment section.

_______________________________________________

Ik heb vandaag een middag vrij genomen en na wat opruimen en bloggen, ben ik wat gaan tekenen.
Dat is al een flinke tijd geleden, meer dan een jaar denk ik.
Ik moet nog wat zelfvertrouwen krijgen in m'n tekenen, maar ik vind dat dit toch best leuk gelukt is.
Wat denk jij? Laat 't me weten in de comments hieronder.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover