Tuesday, April 2, 2013

Day 184: Picture Perfect


You might think I've gone crazy, but today I've bought a planner for 2013.
Slightly late, I know. But it's only since last week that I realized I should get one.
And to make it even crazier, it's not for me but for my ferret Mexy...
Yes, for a pet. Why? She's gotten sick again last week (deep ear infection). She had this before and with ferrets it's very hard to treat it and it will never go away. So her health had been up and down the last months and it now resulted in her second ear infection. So now to keep track of her ups and downs, I've bought a planner to write it in.
And a nice extra, the planner looks cute and I got it at 50% discount!

_______________________________________________________

Je denkt waarschijnlijk dat ik gek ben geworden, maar ik heb vandaag een agenda voor 2013 gekocht.
Een beetje aan de late kant, ik weet het. Maar ik realiseerde me pas vorige week dat ik er wel één kon gebruiken.
En om het nog gekker te maken, hij is niet voor mij maar voor mijn fretje Mexy...
Ja, voor een huisdier. Waarom? Mexy is vorige week weer ziek geworden (middenoorontsteking). Ze heeft dit eerder gehad en dit is bij fretten moeilijk te behandelen en zal nooit meer helemaal weg gaan. Dus haar gezondheid gaat op en neer de laatste maanden en dat heeft nu geleid tot weer een oorontsteking. Dus om haar ups & downs bij te houden, heb ik een agenda gekocht zodat ik het kan opschrijven.
En extra leuk, de agenda ziet er mooi uit en ik kreeg 50% korting.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover