Sunday, April 7, 2013

Day 189: Picture Perfect


This morning, when I walked out the door to go visit my parents, I smelled it.
It smelled like Spring rain!
Luckily it didn't rain and the sun has been shining all day, I think you could say that Spring has really started now.
I've spent a lovely afternoon knitting outside, chatting with my parents and we took a nice walk through the forrest where the leaves started to pop out. I really enjoyed today.
But unfortunately there's a downside too: I'm already a bit sunburnt...

_________________________________________________________

Vanmorgen, toen ik de deur uitliep om naar m'n ouders te gaan, kon ik het ruiken.
Het rook naar lenteregen!
Gelukkig heeft het niet geregend en heeft de hele dag de zon geschenen, ik denk dat we nu kunnen zeggen dat de lente echt begonnen is.
Ik heb een heerlijke middag buiten breiend en kletsend doorgebracht en ook nog een wandelingetje gemaakt in het bos waar de blaadjes al hun weg naar buiten begonnen te vinden. Ik heb echt genoten van vandaag.
Maar helaas is er ook een mindere kant: Ik ben nu al weer iets verbrand...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover