Sunday, June 23, 2013

Day 265 & 266: Picture Perfect


Yesterday was a busy, busy day.
After rehearsing with the band, we went to Almelo for a streetparade and tatto. It was a great night, our show went well, the field was amazing (thumbs up for fake grass!) and the line up was even better.
But the best part: my parents were there to watch me do what I love so much. It meant a lot to me that they were there!

__ Gisteren was een drukke, drukke dag.
Na repeteren met de band, zijn we naar Almelo gegaan voor een streetparade en taptoe. Het was een mooie avond, onze show ging goed, het veld was geweldig (hoera voor kunstgras!) en de line up van bands was zelfs nog beter.
Maar het beste: mijn ouders waren daar om mij te zien doen waar ik zo van houdt. Het betekent veel voor me dat ze er waren!__


And this is today's Picture Perfect.
Remember the eyepencils I've bought and shown to you last Friday?
I'm using them and I love it, great colors!

__ En dit is de foto voor de Picture Perfect van vandaag.
Weet je nog de oogpotloodjes die ik kocht en die ik jullie afgelopen vrijdag liet zien?
Ik gebruik ze en ik vind ze top, mooie kleuren!__

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover