Friday, June 21, 2013

Shoplog

Last week I've been shopping for some stuff.
I went to find some shirts, scarfs and shoes, but as always, you come home with much more stuff. I did find the shirts and scarfs, but I didn't find shoes that I liked. I'll be shopping for those online.
Here's what I've bought.

__ Afgelopen week ben ik lekker wezen winkelen. Ik ging in eerste instantie winkelen voor wat t-shirts, sjaals en schoenen, maar zoals altijd kom je met allerlei andere dingen thuis. De shirts en sjaals zijn gelukt, de schoenen helaas nog niet. Daarvoor ga ik lekker online winkelen.
Hier is wat ik gekocht heb.__


I scored this bag in one of my favorite bag-stores in Wageningen. Unfortunately it's going to stop, but that did give me a nice discount!

__ Ik heb deze leuke tas gescoord in een van mijn favoriete tassenwinkels in Wageningen. Helaas gaat hij ermee stoppen, maar dat leverde me wel een leuke korting op!__



















I've also found those two scarfs at my favorite bag-store.
And for the two shirts, I've been to a regular clothingshop.

__ Ik heb ook deze twee sjaals gevonden bij m'n favoriete tassenwinkel.
En voor de twee t-shirts hieronder ben ik geslaagd bij M&S.


 The last two things I've bought are four summery colors of eyepencils and some metal clips, with which I'll do some DIY. You'll probably see more of that on here.

__ De laatste twee dingen die ik kocht zijn vier zomerse kleuren oogpotlood (Etos) en wat metalen clips (Hema), waar ik een leuke DIY wil gaan doen. Daar zie je waarschijnlijk nog wel wat van terug hier.


I hope you liked to see my purchases. What's been your favorite recent purchase?

__ Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat ik kocht. Wat is jouw favoriete recente aankoop?__

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover