Thursday, July 11, 2013

Day 284: Picture Perfect


Yesterday I've booked a ticket and made reservations for a hostel.
Guess what, I'm going to London for 8 days in a few weeks!
I've wanted to do this for about a year and a half & now the time is there.
I'm very excited, but in the same time a bit scared. It will be my first vacation all on my own + I'll be flying for the first time in my life. Yep, also all on my own. It's a big adventure for me, an exciting but scary adventure. I just want to see if I enjoy going somewhere I've never been before all alone. My parents are a bit scared about it, but hey: if you never try, you'll never know. That's kind of my motto for the last few years.
So now I'm in full planning mode to find out all the things I want to do and start to discover the city.

__________________________________________________________________

Gisteren heb ik een ticket gekocht en een reservering gemaakt bij een hostel.
Guess what, ik ga over een paar weken 8 dagen naar Londen!
Ik wil dit al anderhalf jaar & nu is het eindelijk zover.
Ik ben super enthousiast, maar tegelijkertijd ook een beetje bang. Het zal m'n eerste vakantie helemaal alleen zijn + ik ga voor het eerst van mijn leven vliegen. Yep, ook helemaal alleen. Het is een groot avontuur voor me, een leuk maar spannend avontuur. Ik wil gewoon kijken of ik het leuk vind om alleen op vakantie te gaan. M'n ouders vinden het ook spannend, maar hey: if you never try, you'll never know. Dat is zo'n beetje mijn motto voor de afgelopen jaren.
Dus ik ben nu druk met uitzoeken wat ik allemaal wil zien en doen in Londen en ben begonnen aan het ontdekken van de stad.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover