Tuesday, July 23, 2013

Day 296: Picture Perfect


This is one of the other treats I've made for today. It's caramelfudge with pecan & pistachio's.
I can't taste it myself, because I'm allergic to the nuts. But I saw this on TV and I just had to try it.
I got many compliments on this one!
So today was my last day of work. It was weird and busy with finishing things and cleaning up. But this is it...
Time for some relaxing & enjoying my free time!

__________________________________________________________________

Dit is één van de andere hapjes die ik heb gemaakt voor vandaag. Het is karamelfudge met pecannoten en pistache.
Ik kan het helaas zelf niet proeven, omdat ik een notenallergie heb. Maar ik zag dit op tv en ik moest het gewoon zelf maken. Ik heb veel complimentjes gehad hierover!
Dus vandaag was m'n laatste werkdag. Het was raar en druk met dingen afronden en opruimen. Maar dit was 't...
Tijd om te relaxen en te genieten van de vrije tijd!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover