Sunday, July 28, 2013

Day 299 - 301: Picture Perfect

Do you remember last weekend, when I took part in a contest with my showband?
Well, this weekend was the last bit of the concours and I went to visit it with a few friends.
It's held in the south of Holland, where it's beautiful. A friend of mine took the first picture below and it's just gorgeous. It shows a bit of the serenity of the surroundings there, love it.
The other two pictures are from some contestants of the weekend. In the first picture I was surprised that the colorguard was performing on their bare feet, it's a band from Indonesia. The second pictures shows a band that I now love. They're from Thailand and the band contains mainly women, who know very well how to make good music and perform an amazing show.
Overall: my weekend was great! Time to get to bed now!




_________________________________________________

Weet je nog dat ik afgelopen weekend deelnam in een wedstrijd met de showband?
Nou, dit weekend was het laatste concours en ik ben met wat vrienden wezen kijken.
Het wordt gehouden in Limburg, dus dat alleen is al een prachtige plek. Een vriend van mij maakte de eerste foto hierboven en geeft prachtig de sereniteit weer van de omgeving.
De andere twee foto's zijn van bands die afgelopen weekend deelnamen aan de wedstrijd. In de eerste foto was ik verbaast dat de colorguard op hun blote voeten optreden, dit is een band uit Indonesie. De tweede foto laat een band zien die ik nu geweldig vind. Ze komen uit Thailand en de band bestaat voornamelijk uit vrouwen, die op een fantastische manier weten muziek te maken en een prachtige show weten neer te zetten.
Alles bij elkaar, ik heb een top weekend gehad! Tijd om nu lekker te gaan slapen!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover