Sunday, August 4, 2013

Day 308: Picture Perfect


I had planned to have a calm day to let my feet rest and not walk too much. After all I've walked more than I did any day before.
The day started with Buckingham Palace, where I wanted to see the change of the guard. But there was also a cycling event, which apparently had to stop the guards from changing and because of which I had to take a longer route to get there. But it was nice seeing the Palace.
After that I went on to Hyde Park, the largest park of London. I took some time to sit down, read a bit and relax. But also there I walked a lot (it was a tad bigger than I thought). Also I visited the Diana Memorial Fountain, where I gave my feet a nice splash in the ice cold water.
And after that I've visited Harrods, Piccadilly circus and Covent Garden.
A lovely day, although my feet tell me differently now (13 km later).

_____________________________________________________________

Ik had gepland om vandaag een rustig dagje te doen, om m'n voeten te laten rusten en niet teveel te wandelen. Maar op de één of andere manier heb ik vandaag meer gelopen dan de afgelopen dagen.
De dag begon bij Buckingham Palace, waar ik de wisseling van de wacht wilde zien. Er was ook een fiets evenement en blijkbaar was dat reden genoeg om de wacht niet te wisselen. En ik moest er een eindje voor omlopen... Maar het paleis was wel mooi om te zien.
Daarna ben ik naar Hyde Park geweest, het grootste park van Londen. Ik heb een tijdje lekker gezeten, wat gelezen en gerelaxed. En toch ook wel heel veel gelopen (het park was wat groter dan ik dacht). Ik ben ook bij de Diana Memorial Fountain geweest, waar ik m'n voeten lekker heb gebadderd in ijskoud water.
Vervolgens nog bj Harrods, Piccadilly circus en Covent Garden geweest.
Een mooie dag, al vertellen me voeten me nu iets anders (13 km later).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover