Wednesday, August 7, 2013

Day 310: Picture Perfect


Today I've done been to some shops I still wanted to visit: a bookshop, a tea-store, a hobby/craft store. Bought some great stuff!
And this evening I met up with a girl from Luxemburg I met at breakfast two days ago. We've been out for dinner together and had some delicious burgers and unbelievably skinny fries. Afterwards we wanted to go drink something and we passed by Jamie Oliver's 'Union Jack', a really nice restaurant-café. The decoration was great and the drinks we had too. I choose for one of their homemade fizzy soft drinks named 'Pink Cola'. I thought I would get a pink drink, which I didn't. But it did tast very pink (= sweet), but not too much. It was nice and refreshing!

_______________________________________________________________________

Vandaag ben ik naar wat winkels geweest die ik nog wilde bezoeken: een boekwinkel, een thee-winkel en een hobby/creatief zaak. Erg leuke dingen gekocht.
En vanavond ben ik samen met een meisje uit Luxemburg uit eten geweest. We hebben elkaar twee dagen geleden bij het ontbijt leren kennen en ik heb toen voorgesteld om uit eten te gaan. We hebben heerlijke burgers gegeten en ongelofelijk dunne frietjes. Daarna wilden we nog ergens wat gaan drinken en kwamen we langs Jamie Olivers 'Union Jack', een heel leuk restaurant-café. De aankleding is echt super en het drinken ook. Ik koos voor één van hun zelfgemaakte 'fizzy soft drinks' genaamd Pink Cola. Ik dacht dat ik een roze drankje zou krijgen, maar dat was hij dus niet. Maar hij smaakte echt wel heel roze (= zoet), maar niet teveel. Heerlijk verfrissend!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover