Wednesday, September 18, 2013

Day 353: Picture Perfect



Only a few days ago I received the first issue of a new subscription to 101 Woonideeën. A magazine with a lot of ideas for you house.
And I've already finished reading it, I love it!
I'm dreaming about things I want to do and make in my future studentroom, can't wait to decorate it!

______________________________________________________________

Nog maar een paar dagen geleden kreeg ik het eerste nummer van een nieuw abonnement op 101Woonideeën. En ik heb hem nu al uit, ben er erg blij mee!
Ik droom al over alle dingen die ik wil doen en maken voor in m'n toekomstige studentenkamer, ik kan niet wachten om de boel aan te kleden!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover