Wednesday, August 15, 2012

More than enough!

No, don't worry. I'm not angry or anything!
The last week I've been busy preparing for a market where I'll be selling my stuff.
And since I had only 6 giftcard-holders left, I needed to make new ones.
So I'm now buys making quite a large amount of those, also ones with new patterns and colors. For sure there will be enough for the market!
It takes some time, but the result will be nice!
In the meanwhile, here a picture of my working table.


The giftcard-holders that won't be sold, will be available in my Etsy-shop starting somewhere September.

Oh, and something I haven't told you. There's a new product in my shop! As you might know I sell knitted flags on a line, but now I've also made mini-flags! Come over and take a look!

__________________________________________________


Nee, maak je geen zorgen. Ik ben niet boos ofzo!
De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de rommelmarkt waar ik a.s. zaterdag mijn spulletjes ga verkopen. (En nee, mijn spulletjes zijn geen rommel).
En aangezien ik nog maar 6 cadeaukaart-houders over had, moest ik nieuwe maken.
Dus ik ben nu druk met het maken van een beste stapel hiervan, waaronder heel wat nieuwe patroontjes en kleuren.
Het kost wat tijd, maar het resultaat zal leuk en mooi zijn! En er zal zeker genoeg zijn voor op de rommelmarkt.
Tot die tijd, hier een foto van m'n werktafel.


Als ze klaar zijn kun je de kaart-houders en ook m'n andere producten komen bekijken en kopen op de Heidemarkt in Ede. Dit is in Winkelcentrum De Bellestein en vindt plaats op zaterdag 18 augustus 2012. Ik zal er van 9 tot 14 uur aanwezig zijn.
De cadeuakaart-houders die niet verkocht worden, zullen ergens begin september op m'n Etsy-shop te vinden zijn.

Oh, en nog iets wat ik nog niet had verteld. Er is een nieuw product in m'n shop! Zoals je misschien weet verkoop ik gebreide vlaggetjes aan een lijntje, maar ik heb nu ook mini-vlaggetjes! Kom je een keertje kijken in de webshop?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover