Sunday, August 19, 2012

Selling and packing


Yesterday I've been selling my products on a market in the town where I grew up.
I had half of a stand to put my stuff and this is what it looked like.


I didn't sell much, but that's ok. What is more important to me, are all the smiles I've seen when people passed my stand. I've heard many positive reaction and even got in touch with Ilona from breunie.nl. She proposed to switch banners on eachothers sites, which I think is a lovely idea! So in a bit of time you'll see a banner from her website on the side of these blogposts.
But first: holiday!
After two pretty intense and stressfull weeks at work, I'm finally in my two weeks of vacation!
Tomorrow I'll be leaving to Croatia with a group of people from 18-30 years old. We'll be sharing a appartment at the beach and hopefully have a great time.
So today I've been packing all my stuff, which was quite hard. I had to eliminate some things to get the suitcase to 20 kg. But for sure I didn't leave out my craft supplies.
What I'm taking is the 'Flow vakantieboek', a special edition from Flow magazine with a lot of inspiration and space to leave stories, drawings and stuff about my holiday. And ofcourse I'm taking my sketchbook and a lot of supplies (pencils, markers, fineliners, washitape, patterned papers, scissors).


I can't wait to see the place where I'll be staying for a week and to start doing craft just for the fun of it.
You'll see some pictures in about 2 weeks. Untill then, goodbye and keep crafting!

____________________________________________________


Gisteren heb ik met mijn producten op de Heide-rommelmarkt in Ede gestaan, het stadje waar ik opgroeide.
Ik had een halve marktkraam om m'n spulletjes uit te stallen en dit is hoe het eruit zag.


Ik heb niet veel verkocht, maar dat is ok. Wat ik veel belangrijker vind, is de glimlachen die ik om de gezichten zag zodra ze mijn kraampje naderden. Ik heb veel positieve reacties gehoord en ben zelfs in contact gekomen met Ilona van breunie.nl. Zij stelde voor om advertenties van onze sites op de site van de ander te zetten, wat ik een erg leuk idee vind! Dus over een tijdje zul je een banner van haar website aan de rechts naast de blogposts zien.
Maar eerst: vakantie!
Na twee behoorlijk intensieve en stressvolle weken op 't werk, heb ik eindelijk twee weken vakantie!
Morgen ga ik op weg naar KroatiĆ« met een groep mensen van 18-30 jaar. We delen daar een appartement aan het strand en hopelijk hebben we daar een geweldige tijd.
Dus vandaag heb ik m'n koffer ingepakt, wat best lastig was. Ik moet een aantal dingen toch thuis laten, omdat de koffer niet zwaarder dan 20 kg. mag zijn. Maar ik heb zeker geen craft-spullen eruit gehaald.
Wat ik meeneem is het 'Flow vakantieboek', een speciale uitgave van Flow magazine waarin veel ruimte en inspiratie is om je vakantie op allerlei manieren vast te leggen. En natuurlijk neem ik m'n schetsboek mee en een hoop benodigdheden (pennen, potloden, stiften, fineliners, washitape, papier met patroontjes, scharen).


Ik kan niet wachten tot ik de plek zie waar ik een week zal verblijven en kan beginnen met tekenen en craften voor-de-leuk.
Over een week of 2 zullen jullie hier wat foto's vinden van m'n belevenissen en maaksels. Tot die tijd, tot ziens en lekker blijven craften!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover