Sunday, September 23, 2012

Back to normal

Oh my, it's been over a month ago that I came back from my holiday!
And still I didn't update my blog! Shame on me!
But I finally took some time to gather the things I wanted to share and put it up here.

Now, for my holidays I went to Croatia with a grouptravel. It was the first time I went on holiday all alone, but it turned out to be a great thing to do. I became part of a group with 13 other people and we had an amazing time. We were all relaxed together, I've done trips with some groupmates and enjoyed the sun and sea a lot. We've visited a nice old town, an island with a lovely blue sea, a national park with beautiful waterfalls and made a boattrip on the last day.
As you might remember from my last blogpost (yeah, that one loooong time ago), I took with my some sort of holiday diary. I did keep the traveljournal in it as I wanted to, but didn't take time to draw. The sun and the group were just too lovely to go away from too much.




Click here to see pictures form my holiday.

And a week after I came back, they day I waited for so long finally arrived.
September 6th I've been to Coldplay's gig in The Hague.
A few days before I started working on making my own t-shirt for the gig. It didn't really turn out the way I wanted, but it's still quite nice.



Together with some friends I met online, we've been queueing since way too early (read: 7.30 am. Gig started at 9.00pm). It was great to meet all those Coldplayers! And ofcourse, as expected, the concert was fabulous, amazing, breathtaking and such a party!
I made it almost frontrow and snapped some nice pics and videos.



And now life is back to normal. Work, taking care of my cute ferret Mexy and I started playing music with my Showband again.
But it took me some time to get the blog-flow going again, but I have some nice topics in mind to blog about in the near future! So I'll see you around here then!
_________________________________________________________



Jeetje, het is al meer dan een maand geleden dat ik terug kwam van vakantie!
En nog steeds heb ik m'n blog niet ge-update! Shame on me!
Maar ik heb nu eindelijk de tijd genomen om dingen bij elkaar te zoeken en hier te delen met jullie.

Goed, voor m'n vakantie ben ik naar KroatiĆ« geweest met een groepsreis. Dit was voor mij de eerste keer dat ik alleen op vakantie ging, maar 't is allemaal erg leuk gebleken. Ik werd onderdeel van een groep, samen met 13 anderen en we hebben een geweldige tijd gehad. Het ging allemaal heel relaxed, ik heb een paar uitjes gemaakt met een paar groepsgenoten en heb lekker veel genoten van de zon en de zee. We hebben een mooi oud stadje bezocht, een eiland bezocht met een nog blauwere zee, een nationaal park met prachtige watervallen en de laatste dag hebben we een boottochtje gemaakt.
Zoals je misschien nog wel weet van m'n laatste blogpost (ja, die ene heeeeel lang geleden), he bik een vakantiedagboek meegenomen. Ik heb van elke dag opgeschreven wat we gedaan hebben, maar ik heb helaas niet meer getekend. De zon en de groep waren te leuk om teveel van weg te gaan.
Klik hier om foto's van m'n vakantie te bekijken.

En een week na thuiskomst, de dag waar ik lang op heb gewacht was eindelijk daar.
6 Septbember ben ik naar Coldplay's optreden in Den Haag geweest.
Een aantal dagen van tevoren ben ik gaan werken aan een zelfgemaakt t-shirt voor het optreden. Hij is niet helemaal geworden als ik had gehoopt, maar hij is toch best leuk geworden.

Samen met een paar vrienden die ik online heb leren kennen, zijn we veel te vroeg voor de hekken gaan wachten (lees: 7.30 uur. Optreden begon om 21.00 uur). Het was fantastisch om al die Coldplayers te ontmoeten! En natuurlijk, zoals verwacht, was 't concert helemaal super, fantastisch, adembenemend en kortweg een enorm feest!
Ik stond bijna helemaal vooraan en heb een aantal mooie foto's en video's gemaakt.

En nu is 't alweer een tijdje terug naar 't normale leven. Werken, zorgen voor m'n lieve fretje Mexy en ik ben weer begonnen met muziek maken bij m'n Showband.
Maar 't kostte me dus was tijd om het bloggen weer te starten, maar ik heb alweer een aantal leuke onderwerpen in gedachten om over te bloggen in de nabije toekomst. Dus ik zie je dan weer hier!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover