Monday, September 23, 2013

Day 358: Picture Perfect


I am such an idiot when it comes to wearing rings!
Remember the ring with the ribon I bought last Friday? I have already lost it...
I was playing with it while travelling on a bus with the showband and suddenly dropped it. I've looked for it multiple times, also when the bus was empty and all the lights were on. I haven't found it yet.
I'm giving myself a week, because there's a chance I might find it when I've emptied my bag for the 5th time. But after that, I'll buy a new one.
Luckily I bought 2 new rings last week, so today I've been wearing the other. I'm trying to learn myself not to play with it, which is not really helping. But hey, I still didn't loose it!

__________________________________________________________________

Ik ben zo'n sukkel als het op ringen dragen aankomt!
Herinner je nog de ring met het strikje die ik afgelopen vrijdag kocht? Ik ben 'm dus al kwijt...
Ik was ermee aan het spelen tijdens een busreisje met de muziekvereniging en liet hem plotseling vallen. Ik heb er meerdere malen naar gezocht, ook toen de bus leeg was en alle lampen aan. Ik heb 'm nog niet kunnen vinden.
Ik geef mezelf een week de tijd, want er is een kans dat ik 'm zal vinden als ik voor de 5e keer m'n tas helemaal leeg haal. Maar daarna, dan koop ik wel een nieuwe.
Gelukkig kocht ik vorige week 2 ringen, dus kon ik vandaag de andere leuk dragen. Ik probeer ondertussen om het spelen met ringen af te leren, maar dat gaat nog niet heel goed. Maar hey, ik ben deze nog niet kwijt!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover