Friday, July 19, 2013

Day 292: Picture Perfect


Today is the day they call 'the day before'. A day when everything you do is about tomorrow.
So what's tomorrow then?
Let me tell you. Tomorrow is the day that the showband I'm part of will take part in the World Music Contest. In our world of music & show, this is comparable to the Olympics or the World Championship in soccer. Take my word, it's big & this is what we've been working for all year.
This afternoon we had the final rehearsals and a preview for our supporters. After that all the members of the band were treated with a nice BBQ, yum!
And as you can see, my nails are ready too. I've polished them in the color & lines from our uniform.
Now all that's left is, once again, clean my instrument, take a refreshing shower and have a good night of sleep. Oh, and not get too nervous....

__________________________________________________________________

Vandaag is de dag die men noemt 'the day before'. Een dag waarin alles wat je doet, draait om morgen.
Wat is er morgen dan?
Ik zal 't vertellen. Morgen is de dag dat de showband waar ik in speel, zal deelnemen aan het Wereld Muziek Concours. In onze wereld van muziek & show is dat vergelijkbaar met de Olympische Spelen of een WK voetbal. Neem maar van mij aan, het is groots en belangrijk. We hebben er het hele jaar naartoe gewerkt.
Vanmiddag hadden we de generale repetitie en een preview voor de supporters. Hierna werden alle leden van de band getrakteerd op een heerlijke BBQ, jammie!
En zoals je kunt zien, m'n nagels zijn er ook klaar voor. Ik heb ze gelakt in de kleur & lijnen van het uniform.
Het enige wat ik nu nog moet doen is, nog een keer, m'n instrument poetsen, een verfrissende douche nemen en lekker slapen. Oh, en niet te zenuwachtig worden...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover