Sunday, July 21, 2013

Day 293 & 294: Picture Perfect

Picture by Fred Kerkkamp, Showband Irene-Ede

Yesterday was THE day of all days. I've been waiting for it for 8 years.
Yesterday I've performed & competed at the World Music Contest with the showband.
It's such a special thing to be able to enter that field and hear the audience react to the music and show you're giving. And it went so well! Everybody was euphoric when we left the field and I couldn't help myself, I've been crying for about 10 minutes there. Finally I had done  and enjoyed that what I had been dreaming of. And yes, this is the expression of my face, full of emotions, happiness & sweat from the effort.

__ Gisteren was DE dag van alle dagen. Ik heb er 8 jaar op moeten wachten.
Gisteren heb ik opgetreden & deelgenomen aan het Wereld Muziek Concours met de showband.
Het is zo iets speciaals om op dat veld te mogen staan en het publiek te horen reageren of je muziek en show. En het ging zo goed! Iedereen was euforisch toen we het veld verlieten en ik kon het niet helpen, ik heb 10 minuten lang tranen met tuiten gejankt. Eindelijk had ik het gedaan en genoten waar ik van had gedroomd. En ja, dit is de uitdrukking op mijn gezicht, vol emoties, blijdschap & zweet van de inspanning.__



So today was the day after. I've had a short night of sleep & fell asleep on the couch somewhere in the afternoon. So not much happened today. I did a bit of cleaning and walked around a bit, where I found this little plant.

__ Dus vandaag was 'the day after'. Ik heb een korte nacht gehad & ben vanmiddag op de bank in slaap gesukkeld. Dus er is vandaag niet veel gebeurd. Ik heb een beetje opgeruimd en een klein wandelingetje gemaakt, waar ik dit kleine plantje vond.__

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover