Wednesday, July 31, 2013

Day 304: Picture Perfect


Today I've been flying to London!
And it was my first time too, so I was kind of nervous.
And guess what, I arrive at the airport and I see that my flight has been cancelled... After doing some request I found out that my flight was rearranged and I'd now fly 15 minutes earlier. So no panic, everything was fine.
The flight itself was fine too, although it feels weird in the stomach. And all I did was look outside, to see the world get smaller and smaller. Then you break through the clouds and for a minute you feel like you're in heaven. The flight made me realise how beautiful the earth we live on is.
And as a bonus, while going down, we had a lovely view of London! YAY!

_________________________________________________________________

Vandaag ben ik naar Londen gevlogen!
En dat was meteen ook m'n eerste keer vliegen, dus ik was wel een beetje nerveus.
En je raad het nooit, ik kom aan op Schiphol en zie gelijk dat mijn vlucht geannuleerd is... Na wat navraag doen bleek dat m'n vlucht al was omgeboekt naar 15 minuten eerder. Dus geen paniek, alles was ok.
De vlucht zelf ging ook goed, al is het wel een raar gevoel in je buik. En ik heb alleen maar naar buiten zitten kijken, hoe de wereld kleiner en kleiner wordt. Dan breek je door de wolken heen en voelt het voor een paar minuten alsof je in de hemel bent. De vlucht liet me weer realiseren hoe prachtig de aarde is waar we op leven.
En er was ook nog een bonus, tijdens de afdaling vlogen we over Londen! Yay!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover