Thursday, August 1, 2013

Day 305: Picture Perfect


My first full day in London and I feel like I've already seen so much!
I started with the Museum of London which tells the history of how Londinium was based and grew out to what it is today.
After that I went to the Tower Bridge, oh my, how gorgeous is it! I couldn't stop smiling and looking at it.
Even when I was in the Tower of London, I took peeks through windows to see the bridge. Also I've seen some exhibitions there and ofcourse I went to see the Crown Jewels. Blingbling! Too bad you couldn't take pictures...
After a quick wrap at McDonalds I walked alongside the Thames and sat down for a while.
A lovely day!

____________________________________________________________

M'n eerste volledige dat in Londen en ik heb nu al het idee dat ik zoveel heb gezien!
Ik ben begonnen bij het Museum of London waar de geschiedenis wordt verteld van hoe Londinium werd gesticht en uitgroeide tot het Londen van vandaag.
Daarna ging ik naar de Tower Bridge, oh my, wat is 'ie prachtig! Ik kon niet stoppen met glimlachen en ernaar kijken.
Zelfs toen ik in de Tower of London was keek ik door kleine raampjes heen om de brug te zien. Ook heb ik daar tentoonstellingen gezien en natuurlijk de kroonjuwelen. Blingbling! Helaas mocht je daar geen foto's maken...
Na een snelle hap bij de McDonalds heb ik nog een stukje langs de Thames gelopen en ergens rustig gezeten.
Een mooie dag!

2 comments:

Miranda said...

You might like this: http://recordsetter.com/world-record/youngest-person-build-lego-tower-bridge/6245#contentsection :D

Henk said...

Leuk om te lezen Jacolien, mooi dat je het zo naar je zin hebt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover